Πολιτική επιστροφών
- Δικαίωμα Ακύρωσης / Υπαναχώρησης και Επιστροφές Προϊόντων
- Αν πριν παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του.
Μπορείτε κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας να ακυρώσετε μία παραγγελία που δώσατε, ώστε αυτή να μην εκτελεστεί και υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί. (δηλαδή παραγγελίες που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο). - Αν παραλάβατε την παραγγελία σας, σπασμένη, προβληματική, λάθος ή με βλάβη.
Επικοινωνείτε με την εταιρία μας στο 2104819311 (Δευτέρα έως Πέμπτη 07:00 - 15:15 και Παρασκευή 07.00 – 14.00 εκτός αργιών) για την άμεση αντικατάσταση τους. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας μας.
Σε περίπτωση βλάβης των συσκευών όπως π.χ. του παρασκευαστή υγιεινής βρεφικής τροφής ή/και του αποστειρωτή ατμού, δίνετε εγγύηση δύο χρόνων. Σε περίπτωση κατασκευαστικής βλάβης και εφόσον πιστοποιηθεί πως εμπίπτει στα πλαίσια της εγγύησης πραγματοποιείτε δωρεάν αντικατάσταση. Στην εγγύηση δεν καλύπτονται περιπτώσεις βλαβών που έχουν προκληθεί από πτώσεις (σπάσιμο), λανθασμένη σύνδεση, κακό χειρισμό, πλημμύρες, κεραυνούς και γενικά από εξωγενείς παράγοντες ενώ επίσης δεν καλύπτονται οι φυσιολογικές φθορές λόγω χρήσεις.
Επιστροφές θα γίνονται με παράδοση στις εγκαταστάσεις τις εταιρίας μας κατόπιν πάντα προγενέστερης επικοινωνίας. - Αν παραλάβατε την παραγγελία σας και για κάποιο λόγο εκτός των παραπάνω επιθυμείτε την επιστροφή του.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας που δώσατε με οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας, (μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.adelco-eshop.gr ή τηλεφωνικά) εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας. Δηλαδή προϊόντα που έχουν αποσφραγιστεί ή πλυθεί μετά την παράδοση, όπως καλλυντικά, ήδη βρεφανάπτυξης (μπιμπερό πιπίλες, ήδη ιματισμού).
Προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την εταιρία μας στο 2104819311 (Δευτέρα έως Πέμπτη 07:00 - 15:15 και Παρασκευή 07.00 – 14.00 εκτός αργιών) για να μας ενημερώσετε τους λόγους επιστροφής.
- Διαδικασία Επιστροφών
Οι επιστροφές μπορούν να γίνουν με δυο τρόπους. Να παραδώσετε εσείς τα προϊόντα απευθείας στην διεύθυνσή μας στις εγκαταστάσεις μας ή να τα αποστείλετε ταχυδρομικά στην ίδια διεύθυνση στις εγκαταστάσεις μας. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας μας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με τη συνεργαζόμενη με μας μεταφορική εταιρεία.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή της παραγγελίας σας είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- Επικοινωνείτε με την εταιρίας μας στο τηλέφωνο +302104819311 (Δευτέρα έως Πέμπτη 07:00 - 15:15 και Παρασκευή 07.00 – 14.00 εκτός αργιών).
- Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, μη χρησιμοποιημένα, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις που φέρουν (π.χ. ετικέτες) και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία. Για τις περιπτώσεις συσκευών σε εγγύηση θα πρέπει να τηρούνται οι όροι εγγύησης όπως αναφέρονται στην πολιτική επιστροφών.
- Μαζί με τα προϊόντα οφείλετε να συμπεριλάβετε και όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο δελτίο αποστολής).
- Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως έχουν ελεγχθεί τα προϊόντα ως προς την κατάστασή τους και τηρούνται οι όροι της πολιτικής επιστροφών.
- Σε κάθε επιστροφή θα ζητηθεί ψηφιακό υλικό βίντεο/φωτογραφία.