Πολιτική επιστροφών
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχετε την δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Αν ο λόγος επιστροφής της παραγγελίας είναι υπαιτιότητα της εταιρίας μας, θα αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του (π.χ. λάθος προϊόν). Σε αντίθετη περίπτωση το κόστος βαρύνει τον πελάτη.
Συνίσταται/προτείνεται στον καταναλωτή να πραγματοποιεί έλεγχο των προϊόντων κατά την παραλαβή τους.
Προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντος:
- Το εμπόρευμα να είναι στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
- Μαζί με το προϊόν να επιστραφούν και όλα τα έντυπα που το συνοδεύουν, οι οδηγίες χρήσης και τα σχετικά παραστατικά (αποδείξεις)
- Να έχετε επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα της εταιρία και να έχετε γνωστοποιήσει την πρόθεση σας για επιστροφή της παραγγελίας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 4819311 (Δευτέρα έως Πέμπτη 07:00 - 15:15 και Παρασκευή 07.00 – 14.00 εκτός αργιών) η μέσω Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας συμπληρώνοντας την Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων.
- Σε κάθε επιστροφή θα ζητηθεί ψηφιακό υλικό βίντεο/φωτογραφία.
Τα προϊόντα επιστρέφονται στην διεύθυνση: Πειραιώς 37, 183 46 Μοσχάτο. Adelco ΑΕ
Δικαίωμα Ακύρωσης / Υπαναχώρησης και Επιστροφές Προϊόντων
1. Αν πριν παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του.
Μπορείτε κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας να ακυρώσετε μία παραγγελία που δώσατε, ώστε αυτή να μην εκτελεστεί και υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί (δηλαδή παραγγελίες που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο)
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας επικοινωνώντας μαζί μας. Αν ακυρώσετε την παραγγελία σας ενώ έχει ήδη παραδοθεί στη μεταφορική, υπάρχει περίπτωση να γίνει προσπάθεια παράδοσης. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να αρνηθείτε την παραλαβή της. Η επιστροφή των χρημάτων θα δρομολογηθεί μόλις το δέμα επιστρέψει στην εταιρία. Η ακύρωση δεν μπορεί να αναιρεθεί. Αν ακυρώσατε την παραγγελία σας κατά λάθος, θα πρέπει να την καταχωρήσετε εκ νέου.
Για να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 4819311 (Δευτέρα έως Πέμπτη 07:00 - 15:15 και Παρασκευή 07.00 – 14.00 εκτός αργιών) η μέσω Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας, για την άμεση αντικατάσταση τους. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε και μέσω της παρακάτω φόρμας: ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Επιστροφές μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας γίνονται μόνο σε προϊόντα τα οποία πρέπει να πληρούν τις εξής προϋποθέσεις:
Είναι σε καλή κατάσταση
Σε περίπτωση που κάποιο είδος αποτελεί προϊόν προσφοράς (1+1, 2+1) τότε επιστρέφεται το σύνολο των προϊόντων της προσφοράς
Οι Επιστροφές γίνονται δεκτές απαραίτητα με την προσκόμιση της Απόδειξης αγοράς, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα
2. Αν παραλάβατε την παραγγελία σας, σπασμένη, προβληματική, λάθος ή με βλάβη.
Επικοινωνείτε με την εταιρία μας στο 2104819311 (Δευτέρα έως Πέμπτη 07:00 - 15:15 και Παρασκευή 07.00 – 14.00 εκτός αργιών) για την άμεση αντικατάσταση τους. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας μας. Δίνετε εγγύηση δύο χρόνων για τις ηλεκτρικές συσκευές που εμπορευόμαστε. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα η βλάβη (π.χ. του παρασκευαστή υγιεινής βρεφικής τροφής ή/και αποστειρωτής ατμού) και εφόσον πιστοποιηθεί πως εμπίπτει στα πλαίσια της εγγύησης που η βλάβη δεν προέρχεται από κακή χρήση πραγματοποιείτε δωρεάν αντικατάσταση και με δωρεάν έξοδα μεταφορας. Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις βλαβών που έχουν προκληθεί από πτώσεις (σπάσιμο), λανθασμένη σύνδεση, κακό χειρισμό, πλημμύρες και γενικά από εξωγενείς παράγοντες ενώ επίσης δεν καλύπτονται οι φυσιολογικές φθορές λόγω χρήσεις.
Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της εταιρίας μας, είτε μέσω courier.
Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία μας.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η Adelco θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της Adelco πλέον.
Η Adelco κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την σύμβαση.
Αν η χρέωση έχει γίνει εφάπαξ, η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ, ενώ αν η χρέωση έχει γίνει με δόσεις τότε και η επιστροφή θα γίνει με δόσεις.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της Adelco προς τον πελάτη.